Székhelyszolgáltatás
Könyvelőirodánk székhelyszolgáltatási lehetőséget biztosít ügyfelei számára.
Székhelyszolgáltatást nyújtó cégként ügyfeleink adminisztratív terheinek csökkentését vállaljuk át az ügyvezetőktől. A cégjegyzékben feltüntetett címen (ami általában a központi ügyintézés helye) átvesszük az ügyfeleink részére érkezett küldeményeket és azokról e-mail-ben az átvétel napján értesítjük az ügyvezetőt. Gondoskodunk a törvényileg előírt iratok őrzéséről, hatósági ellenőrzés esetén azok bemutatásáról.
Székhelyszolgáltatás keretében vállaljuk
- a postai küldemények átvételét
- az Ön tájékoztatását az átvétel napján email-ben
- cégtábla elkészítését és kihelyezését
- az előírt cégiratok őrzését
- szükség esetén tárgyalási lehetőség biztosítását
A székhelyszolgáltatásról szóló 7/2017 évi IM rendelet alapján székehlyszolgáltatást csak azon ügyfeleinknek tudunk nyújtani, akik cégük könyvelésével is minket bíznak meg.
Kérjen ajánlatot